超級英雄 Wiki
Advertisement
變形俠醫(電影世界版)
Hulk.jpg

}}

Robert Bruce Banner

性別

國籍

美國

身份

科學家、復仇者

立場

所屬組織

復仇者聯盟

}}

}}

}}

}}

}}

變形俠醫即係喺電影《新變形俠醫》同《復仇者聯盟》中出現嘅變形俠醫。佢喺電影入面嘅真名都係叫Robert Bruce Banner

被美軍邀請[]

由於佢係一個核子物理嘅天才科學家,美軍邀請佢去參加一項重建重生計劃嘅高度機密計劃。Bruce決定同佢嘅拍檔兼女友(Elizabeth "Betty" Ross)將個超級士兵血清嘅能力擴大。

變成綠色大隻佬[]

Bruce認為珈瑪射線Vita-ray一樣可以激活啲超級士兵血清,為咗減少經費,Bruce自己做試驗。但啲超級士兵血清同珈瑪射線混合之後,佢就變成一個綠色大隻佬。佢當時即刻失控,整傷咗Betty同佢老豆(Thaddeus Ross)。

新生活[]

為咗唔畀美軍捉自己嚟用於軍事用途,Bruce走到巴西,並於當地一間飲品工廠到做。佢喺嗰度一直都揾緊方法去醫返好自己,但每次都失敗。就算揾咗個自稱Mr. Blue科學家網友都幫唔到。

意外[]

有一次Bruce開緊工嗰陣,唔小心受咗傷並滴咗滴血落啲空樽到。個樽入咗嘢飲之後送到美國,一個阿伯飲咗有Bruce嘅血嘅嗰支。呢件事好快就傳咗去將軍(Betty老豆)耳中,即時派人(包括Emil,之後嘅殘魔(電影世界版))去巴西捉Bruce。佢喺過程中因為太緊張,而變咗身。

回美[]

佢返到美國之後,利用送pizza嘅身份,到做研究嘅嗰間大學揾返啲資料,但已經揾唔返。之後佢撞返佢有咗新男友嘅舊女友(Betty)。

再返大學[]

佢同Betty再返大學,但美軍已經知道。佢哋喺間大學到打咗一輪,美軍就算有鐵甲奇俠(電影世界版)音波武器同有部分超級士兵能力嘅Emil都打唔低Bruce。

Mr. Blue[]

佢同Betty一齊去揾Mr. Blue,Mr. Blue醫好Bruce之後。Bruce發現原來Mr. Blue喺之前收到佢嘅血之後,就複製咗好多。就喺Bruce叫佢銷毀所有嘅血之後,美軍嘅狙擊手用麻醉槍打中Bruce。

殘魔[]

Emil為咗更強,就叫Mr. Blue將Bruce嘅血打落自己到。就係咁,Emil就喺城市到搞破壞要去揾人打過。Bruce認為只有自己可以,佢懶理自己重變唔變到身就跳咗出運送佢走嘅直升機。結果,Mr. Blue原來係多餘嘅。最後,Bruce再次勝利。

能力[]

Advertisement